Lite update!

Ledsen för sämst update, men tänkte skriva lite vad jag gjort de olika dagarna.

Onsdag: Red Ture på ridningen, gick mycket bättre än förra veckan:). Höll galoppen hela tiden han skulle och lyssnade på mig. Nöjd:)!

Torsdag: Mådde inget bra och gick hem efter lunch från skolan, blev bara sämre och sämre:(...

Fredag: Stannade hemma och gjorde typ ingenting... Så har inte haft så mycket att blogga om;).

Nu är jag i alla fall hos mamma och gör inget, hatar att vara sjuk!!! Om jag orkar hade jag tänkt att möblera om lite i rummet, men får se... :)

Ha det bra, puss!


Kommentarer
Postat av: Jonna - ponnyvalack

Krya på dig <3
Var gärna med i min bloggtävling , finns mer info på min blogg :D

2013-01-21 @ 18:39:26
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0